Byebye

Jag måste bara få detta klart. Som ni märker uppdaterar vi aldrig, eller ja, ifall någon av oss uppdaterar så är det bara en av oss, för den andra verkar inte ta sitt "jobb" seriöst. Iallafall så tänkte jag bara säga att det är så otroligt tråkigt att blogga eftersom att det inte är någon läser nästan. Då känns det lönlöst.
Jag har gett många försök till att få läsare till bloggen, men ingen verkar nappa. De tittar bara in en gång, sedan verkar de glömma bort bloggen.

Så jag antar att detta är det sista inlägget jag skriver på den här bloggen. På länge.

Hörs när jag känner för att blogga igen.

Kommentarer
Postat av: Abbie

Neeeeeeeeeeeeeeeej!!! :(

2011-05-22 @ 20:41:40
URL: http://abbiem.blogg.se/
Postat av: BrunoMars Nörd.

VARFÖR ? JAG VILLE ATT DU SKULLE BERÄTTA HUR MAN FÅR HEADERN OCH DET :(

SNÄÄÄÄLLA BLOGGA IGEN !!!!!



//BRUNOMARSNÖRD <3

2011-06-15 @ 19:21:48
URL: http://jagochbrunomars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0